بزرگترین تلویزیون هواوی

تلویزیون هوشمند هواوی اسمارت اسکرین وی ۹۸ – Huawei Smart Screen V98 از راه رسید. این تلویزیون هوشمند بزرگترین تلویزیون تولید شده توسط هواوی است و ۴۶۰۰ دلار قیمت دارد.

شکل-بزرگترین تلویزیون هواوی

هواوی اسمارت اسکرین وی ۹۸ معرفی شد؛ بزرگترین تلویزیون هواوی

تلویزیون هوشمند هواوی اسمارت اسکرین وی ۹۸ – Huawei Smart Screen V98 از راه رسید. این تلویزیون هوشمند بزرگترین تلویزیون تولید شده توسط هواوی است و ۴۶۰۰ دلار قیمت دارد.

کنفرانس هواوی در هفتم مرداد ماه برگزار شد. این رویداد فقط مختص سری گوشی‌های پرچمدار هواوی P50 نبود و غول فناوری چینی از دستگا‌ه‌های رده بالای دیگری نیز رونمایی کرد. یکی از این محصولات معرفی شده تلویزیون هوشمند هواوی اسمارت اسکرین وی ۹۸ بود که عنوان بزرگترین تلویزیون تولید شده توسط این برند را نیز یدک می‌کشد.

هواوی برچسب قیمتی فوق‌العاده بالای ۴۶۰۰ دلاری را برای این تلویزیون در نظر گرفته است. در زمینه کیفیت تصویر باید گفت که V98 از یک نمایشگر ۴K ضد بازتاب با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. این تلویزیون ۹۸ اینچی همچنین می‌تواند در هنگام نمایش ویدیو‌های با فریم پایین از قابلیت افزایش فریم پویا استفاده کرده و مانع از فریز شدن تصویر شود.

بزرگترین تلویزیون هواوی

نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز تلویزیون اسمارت اسکرین وی ۹۸ هواوی سبب می‌شود که دیگر همانند نمایشگر‌های ۶۰ هرتزی شاهد مشکلاتی همچون شاترینگ و تصویر باقی مانده (residual image) نباشیم و محتوای پایدارتر، شفاف‌تر و روان‌تری را دریافت کنیم.

تلویزیون هوشمند هواوی از سیستم نور پس زمینه خاصی بهره می‌برد. فناوری Holding Pro نیز امکان تنظیم میزان روشنایی جداگانه هر فریم را فراهم می‌کند تا کنتراست تصویر بهبود یابد. تلویزیون Smart Screen V98 همچنین از گسترده زیادی از طیف رنگ DCI-P3 پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر اینها، هواوی از یک دوربین فوق عریض ۲۴ مگاپیکسلی در این تلویزیون استفاده کرده است که از قابلیت‌های مختلفی همچون ارتباط روان، ردیابی هوشمند پرتره و AI Kids پشتیبانی می‌کند.

این تلویزیون هوشمند به سیستم عامل اختصاصی هارمونی او اس ۲.۰ هواوی مجهز شده است و می‌تواند با سایر گجت‌های خانه هوشمند ارتباط برقرار کند. از دیگر قابلیت‌های این تلویزیون می‌توان به حالت فیتنس، بازی‌های حرکتی، استریم صدا و ویدیو و … اشاره کرد. محصول جدید هواوی می‌تواند در هنگام انجام یوگا، فیتنس یا ورزش کشسانی؛ حرکات اعضای مختلف بدن را با دقت تحت نظر گیرد و شما را بهتر راهنمایی کند.

پیش فروش تلویزیون هوشمند هواوی اسمارت اسکرین وی ۹۸ از هم اکنون آغاز شده است؛ اما تا ۲۱ مرداد ماه در فروشگاه‌ها عرضه نخواهد شد.

source

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم