مانیتور گیمینگ هواوی MateViewGT

مانیتور گیمینگ هواوی MateView GT که اخیرا معرفی شد با قابلیت‌های ویژه خود یک انتخاب ایده‌آل برای گیمرها محسوب می‌شود. در ادامه با مشخصات و ویژگی‌های این مانیتور هواوی آشنا می‌شویم.

شکل- مانیتور گیمینگ هواوی MateViewGT

با ویژگی‌های مانیتور گیمینگ هواوی MateViewGT بیشتر آشنا شوید

گمیرها امروزه به بازی‌هایی با گرافیک بسیار بالا دسترسی پیدا کردند که فقط با تجهیزات مختص گیمینگ می‌توان از آنها نهایت لذت را برد؛ مانیتورهای خمیده فوق عریض به عنوان یکی از همین تجهیزات گیمینگ محسوب می‌شوند که می‌توانند جنبه‌های جدیدی از گیمینگ را به گیمرها ارائه دهند.
مانیتورهای عریض برای گیمرها علاوه بر اندازه بزرگ‌تر و میدان دید گسترده‌تر مزایای مختلفی را ارئه می‌دهند که در ادامه شما را با ویژگی‌های برجسته مانیتور گیمینگ هواوی MateView GT آشنا خواهیم کرد.

معرفی ویژگی‌های مانیتور گیمینگ هواوی

مانیتور گیمینگ هواوی MateView GT از پنل ۳۴ اینچی با وضوح تصویر ۳۴۴۰×۱۴۰۰ پیکسل و نسبت ابعاد ۲۱:۹ بهره می‌برد که در مقایسه با مانیتورهای مرسوم ۱۶:۹ حدود ۳۳ درصد میدان دید گسترده‌تری را به کاربران ارائه خواهد داد. گیمرها به واسطه خمیدگی بالای این مانیتور می‌توانند از تجربه بصری دلچسب‌تر و میدان دید واقعی‌تر در بازی‌ها بهره‌مند شوند.

این مانیتور خمیده هواوی با ویژگی‌های طراحی خاص خود باعث خواهد شد تسلط گیمرها در بازی افزایش پیدا کند و صحنه‌های بازی را بدون تکان دادن زیاد چشم‌ها یا سر خود مشاهده کنند. هواوی علاوه بر افزایش میدان دید گیمرها، برای صفحه نمایش این مانیتور دقت و کیفیت رنگ بالایی در نظر گرفته است تا گیمرها از گرافیک بازی‌های امروزی تجربه واقع‌گرایانه‌تری را داشته باشند.

پنل مانیتور گیمینگ هواوی MateView GT می‌تواند ۹۰ درصد از فضای رنگی P3 و عمق رنگی ۱۰ بیتی را پوشش دهد و ۱.۰۷ میلیارد رنگ مختلف را تولید کند. در واقع این مانیتور با برخورداری از دقت رنگ در سطح مانیتورهای حرفه‌ای ویژه کارهای گرافیکی توانسته جذابیت گیم‌پلی و زیبایی بصری بازی‌ها را به دو برابر افزایش دهد.

از آنجایی که گیمرها ساعات زیادی از روز را به بازی کردن اختصاص می‌دهند، هواوی صفحه نمایش مانیتور MateView GT را به گونه‌ای طراحی کرده تا دوستدار چشمان گیمرها باشد و از خستگی چشم آنها جلوگیری کند. همچنین این مانیتور توانسته تاییدیه معتبر TÜV Rheinland Low Blue Light را برای کاهش نور مضر آبی دریافت کند و حتی برای ارائه تصویر بدون لرزش از فناوری نوردهی DC Dimming نیز برخوردار شده است.

نرخ نوسازی تصویر درمانیتور

نرخ نوسازی تصویر یا رفرش ریت به عنوان یکی از ویژگی‌های کلیدی مانیتورهای گیمینگ محسوب می‌شود که باعث خواهند شد گیمرها به تجربه‌ای روان‌تر در گیم‌پلی بازی‌ها دست پیدا کنند. از این رو با توجه به اینکه اغلب در مانیتورهای گیمینگ حداکثر نرخ نوسازی تصویر آنها حدود ۱۴۴ هرتز است، مانیتور گیمینگ هواوی MateView GT از نرخ تازه‌سازی چشمگیر ۱۶۵ هرتز بهره می‌برد.

نرخ نوسازی تصویر درمانیتور گیمینگ هواوی MateViewGT اچ۳۳۳۳۳۳۳۳۳۳۳۳

اگر نرخ نوسازی بالا باشد، بازی روان‌تر اجرا می‌شود و کیفیت تصویر نیز افزایش پیدا می‌کند. در واقع بالا بودن نرخ نوسازی باعث کاهش محو شدگی در صحنه‌های سریع بازی می‌شود و علاوه بر اینکه آسیب به چشم را کاهش می‌دهد، تجربه بصری را نیز ارتقا خواهد داد. در سایر مانیتورها نرخ نوسازی پایین باعث لرزش تصویر در صحنه‌های سریع، خستگی و حتی خشکی چشم‌های کاربر خواهد شد.

مانیتور گیمینگ هواوی MateView GT قادر به پشتیبانی از فناوری AMD FreeSync Premium بوده و به واسطه آن می‌تواند نرخ نوسازی تصاویر را با نرخ فریم‌دهی بازی‌ها تطبیق دهد تا بهترین کیفیت تصویر به کاربر نمایش داده شود. چنین موضوعی پدیده‌های نامطلوب نظیر پرش و بریدگی تصاویر را حذف می‌کند.

مانیتور گیمینگ

مانیتور گیمینگ هواوی MateViewGT علاوه بر طراحی خود از امکان ویژه‌ای بهره می‌برد که در سایر مانیتورها وجود ندارد. در واقع گیمرها پس از خرید مانیتور گیمینگ باید هدست یا حتی اسپیکر مجزا برای آن خریداری کنند، اما هواوی برای این مانیتور خود ساندبار حرفه‌ای با میکروفن داخلی در نظر گرفته است. بنابراین علاوه بر اینکه هواوی گیمرها را از هدست و کابل‌های مزاحم بی‌نیاز خواهد کرد، با پخش صدای فراگیر باعث می‌شود گیمرها از بازی بیش از پیش لذت ببرند.

در واقع این مانیتور هواوی در بخش پایه خود از اسپیکر داخلی با یک جفت بلندگوی پر قدرت بهره می‌برد و همچنین به یک کنترل لمسی نیز مجهز است. از این رو کاربران در زمان بازی کردن فقط با اشاره یک انگشت می‌توانند میزان صدا را تنظیم کنند. این مانیور از نورپردازی RGB نیز بهره می‌برد و می‌تواند جلوه‌های نوری و رنگ‌های متعددی را به نمایش در بیاورد.

مانیتور گیمینگ هواوی MateView GT با این ویژگی‌ها و قابلیت‌های گیمینگ یک انتخاب ویژه برای گیمرها محسوب می‌شود. این مانیتور به‌زودی با گارانتی و خدمات پس از فروش هواوی روانه بازار ایران خواهد شد.

source

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم