قابلیت Sound SpaceFit

در این مطلب قصد داریم با مهم‌ترین قابلیت های صوتی تلویزیون های Neo QLED سامسونگ آشنا شویم و فناوری‌های شگفت‌انگیز آن را مرور و بررسی کنیم.

شکل- قابلیت Sound SpaceFit

قابلیت Sound SpaceFit ، با مهم‌ترین قابلیت های صوتی تلویزیون های Neo QLED سامسونگ آشنا شوید

بررسی تلویزیون سامسونگ – قابلیت Sound SpaceFit

ابعاد اتاق و فضای محیط از مهم‌ترین عوامل برای برخورداری از یک تجربه صوتی عالی محسوب می‌شوند. نحوه قرارگیری و موقعیت تلویزیون نیز در این تجربه تاثیر به‌سزایی دارند. بنابراین شخصی‌سازی قابلیت‌های صوتی تلویزیون در این زمینه از اهمیت زیادی برخوردار است. در تلویزیون های سری Neo QLED شاهد حضور قابلیت SpaceFit هستیم که این کار را برای شما انجام خواهد داد. این فناوری قادر است به‌صورت خودکار در هر روز، تغییرات محل قرارگیری تلویزیون شما را تجزیه و تحلیل کند و به‌وسیله میکروفون‌های داخلی خود، عواملی که روی صدا تاثیرگذار هستند را شناسایی می‌کند. فناوری Sound SpaceFit با تشخیص تغییرات، تنظیمات صوتی را به بهینه‌ترین شکل ممکن درمی‌آورد تا صدایی واضح و باکیفیت به گوش شما برسد.
این قابلیت، تمام مراحل گفته شده را به‌صورت خودکار انجام می‌دهد و نیازی نیست شما کاری انجام دهید یا دکمه خاصی را بزنید. در سری تلویزیون های نئو کیو ال ای دی سامسونگ، قابلیت SpaceFit به حالت پیشرفته‌تر SpaceFit Sound+ ارتقا پیدا کرده و ترکیبی از SpaceFit و Auto EQ یا اکولایزر خودکار محسوب می‌شود. این فناوری با کمک هوش مصنوعی، تمام فضاهای معمولی که تلویزیون شما در آن قرار گرفته را پوشش می‌دهد و با بررسی و تجزیه و تحلیل ابعاد و فضای محیط، صدایی بهینه و متناسب با شرایط را به گوش شما می‌رساند.

فناوری Q-Symphony

از دیگر قابلیت‌های شگفت‌انگیز سری تلویزیون های NEO QLED باید به فناوری Q-Symphony اشاره کنیم. این قابلیت باعث می شود شما در زمان تماشای فیلم و سریال محبوبتان، خود را در فضای آن تصور کنید. قابلیت Q-Symphony این کار را با ایجاد هماهنگی بین ساندبار و تلویزیون انجام می‌دهد؛ به این ترتیب که صدای محتوای در حال پخش را از هر دو دستگاه پخش می‌کند تا صدا در فضای اتاق به‌طور شگفت‌انگیزی به شکل چند بعدی و واقعی شنیده شود.

اگر تاکنون شما برای شنیدن صدا از ساندبار استفاده می‌کردید،‌ صدای تلویزیون قطع می‌شد و برعکس وقتی صدا از تلویزیون پخش می‌شد، صدایی از ساندبار درنمی‌آمد. اما حالا این فناوری استفاده از سیستم‌های صوتی درون خانه شما را به حداکثر بهره‌وری رسانده و با هماهنگ کردن صدای پخش شده بین آنها، فضایی یک‌دست ایجاد می‌کند و صدایی واقعی، فراگیر و چند بعدی را در زمان تماشای برنامه مورد علاقه‌تان به گوش شما می‌رساند تا حداکثر لذت را ببرید.

source

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم