تلویزیون شیائومی MITVQ175

همزمان با معرفی جهانی گوشی Mi 11 از تلویزیون شیائومی Mi TV Q1 75 هم رونمایی شد. نخستین خریداران می‌توانند با پرداخت کمتر از ۱۰۰۰ یورو صاحب این اسمارت تی وی ۷۵ اینچی شوند

شکل- تلویزیون شیائومی  MITVQ175

تلویزیون شیائومی MITVQ175 با قیمت رقابتی معرفی شد

همزمان با معرفی جهانی گوشی Mi 11 از تلویزیون شیائومی MITVQ175 هم رونمایی شد. نخستین خریداران می‌توانند با پرداخت کمتر از ۱۰۰۰ یورو صاحب این اسمارت تی وی ۷۵ اینچی شوند

تلویزیون Xiaomi Mi TV Q1 75 یک پنل QLED 4K با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و استاندارد +HDR دارد. کمپانی چینی در ساخت آن از فناوری نوردهی موضعی Full-Array با ۱۹۲ نقطه نوری استفاده کرده است.

قاب و پایه این تلویزیون هوشمند شیائومی MITVQ175 از فلز ساخته شده و حاشیه‌های بسیار باریکی دارد. همچنین در پشت پنل، اسپیکرهای استریو ۳۰ وات با پشتیبانی از DTS-HD و Dolby Audio تعبیه شده است.

پورت‌های ورودی و خروجی شامل سه HMDI 2.1، دو USB و یک Ethernet می‌شود. تلویزیون شیائومی برای دریافت کانال‌های محلی، گیرنده دیجیتال داخلی هم دارد.

از امکانات نرم افزاری آن باید به سیستم عامل Android TV 10 و اپلیکیشن‌های نتفلیکس، آمازون پرایم ویدیو و یوتیوب اشاره کنیم. برای استفاده از دستیار صوتی آمازون الکسا یا گوگل اسیستنت، به میکروفون داخلی هم مجهز است.

ناگفته نماند که به عنوان نخستین تلویزیون اندرویدی، از تراشه MT9611 مدیاتک قدرت می‌گیرد.

قیمت تلویزیون شیائومی MITVQ175

فروش این اسمارت TV در اروپا از ماه آینده (مارس) با قیمت ۱۲۹۹ یورو آغاز خواهد شد. البته کسانی که زودتر تصمیم به خرید بگیرند، می‌توانند از تخفیف دلچسب ۳۰۰ یورویی بهره‌مند شوند.

در ابتدا فرانسه، آلمان، ایتالیا، لهستان و اسپانیا پذیرای این محصول خواهند بود؛ ولی بعدا بازارهای دیگری نیز به این جمع اضافه خواهند شد.

Source

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم