سرویس‌های استریم بازی

سامسونگ فهرست تلویزیو‌ن‌های سال ۲۰۲۱ که سرویس‌های استریم بازی Xbox Cloud Gaming و GeForce Now را دریافت می‌کنند دردسترس قرار داده است.

شکل- سرویس‌های استریم بازی

تلویزیون های ۲۰۲۱ سامسونگ به سرویس‌های استریم بازی مجهز می‌شوند

سامسونگ گفته است که قصد دارد Xbox Cloud Gaming و GeForce Now و سایر سرویس‌های استریم بازی را به تعداد بیشتری از تلویزیون‌های قدیمی خود اضافه کند. از هفته‌ی آینده، اپلیکیشن سرویس‌های Xbox Cloud Gaming و Amazon Luna و GeForce Now و Utomik روی شماری از تلویزیون‌های منتخب‌ ۲۰۲۱ سامسونگ دردسترس قرار می‌گیرند. روند انتشار اپلیکیشن‌ها تا پایان سال جاری میلادی ادامه پیدا می‌کند.

سامسونگ اولین بار هاب گیمینگ را برای تلویزیو‌ن‌ها و مانیتورهای ۲۰۲۲ خود معرفی کرد. ازطریق این هاب گیمینگ دسترسی به سرویس‌هایی مثل Xbox Cloud Gaming و Stadia و GeForce Now ممکن شد. سامسونگ می‌گوید هاب گیمینگ موردبحث در تلویزیون‌های سال ۲۰۲۱ دردسترس قرار نمی‌گیرد و اپلیکیشن‌های سرویس‌های استریم به‌طور جداگانه منتشر می‌شوند.

سرویس‌های استریم بازی

تلویزیون‌های ۲۰۲۱ سامسونگ از اکثر کنترلرهای گیمینگ بلوتوثی پشتیبانی می‌کنند. کاربر برای شروع استریم بازی صرفاً باید یکی از تلویزیون‌های تحت پشتیبانی را به اینترنت متصل کند و سراغ دانلود اپلیکیشن مدنظرش ازطریق فروشگاه آنلاین سامسونگ برود.

براساس گفته‌ی سامسونگ، فهرست تلویزیون‌های ۲۰۲۱ تحت پشتیبانی سرویس‌های استریم شامل این دستگاه‌ها است: QN800 و QN850 و QN900 و WS1A و QN700 و LS03A و AU7000 و AU8000 و AU9000 و Q50 و Q60 و Q95-Q70.

پلن ویژه‌ی سرویس GeForce Now که استریم بازی را ازطریق کارت گرافیک RTX 3080 ممکن می‌کند، لذت تجربه‌ی بازی با وضوح ۴K را دردسترس گیمرها قرار می‌دهد. انویدیا اوایل سال جاری میلادی استریم بازی با وضوح ۴K را برای کاربران کامپیوترهای ویندوزی و مک‌های اپل امکان‌پذیر کرده بود. این اولین باری است که کاربران پلن GeForce Now RTX 3080 می‌توانند بازی‌ها را بدون نیاز به استفاده از Nvidia Shield، با وضوح ۴K روی تلویزیون استریم کنند.

اپلیکیشن ایکس باکس روی تلویزیون‌های سامسونگ به پشتیبانی از لرزش کنترلر مجهز می‌شود تا هنگام استریم بازی بیش از پیش در محتوای آن غوطه‌ور شوند.

تلویزیون هوشمند

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم