تلویزیون شیائومی MiTV6

شیائومی می تی وی ۶ – Xiaomi Mi TV 6 به عنوان تلویزیون هوشمند جدید این برند چینی و اولین تلویزیون دارای دو دوربین داخلی به زودی عرضه می‌شود.

شکل – تلویزیون شیائومی MiTV6

تلویزیون شیائومی MiTV6 اولین تلویزیون با دوربین دوگانه ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود

در حالی که تلویزیون های دارای دوربین داخلی مدتی است وجود دارند، اما این ویژگی هنوز به طور خیلی جدی وارد جریان بازار نشده است. دوربین های داخلی امکان تماس تصویری با تلویزیون را فراهم می‌کنند و علاوه بر آن برای ویژگی‌های اضافی دیگری مانند کنترل‌های مبتنی بر ژست‌های حرکتی و همچنین تشخیص چهره و بدن کارایی دارند. سامسونگ، شیائومی و هواوی از جمله تولیدکنندگانی هستند که تلویزیون های دارای دوربین داخلی را ارائه می‌دهند، با این حال هیچ یک از آنها تلویزیونی با دو دوربین را به بازار عرضه نکرده است. اما وقتی شیائومی تلویزیون هوشمند نسل بعدی خود یعنی Mi TV 6 را معرفی و عرضه کند، این رویه تغییر خواهد کرد.

ویژگی‌های تلویزیون شیائومی MiTV6

شیائومی با نزدیک شدن به زمان عرضه، برخی از ویژگی‌های تلویزیون پرچمدار آتی خود را اعلام کرده و یکی از این ویژگی‌ها، برخورداری می تی وی ۶ از دوربین دوگانه است. در این تلویزیون هوشمند جدید، دوربین دوگانه ۴۸ مگاپیکسلی برای اولین بار در یک تلویزیون قرار گرفته است.

در زیرنویس پوستری که شیائومی برای این ویژگی منتشر کرده، نوشته‌ی «حالت تعاملی جدید» به چشم می‌خورد که از سنسور دوربین اضافی بهره می‌برد. در حالی که شیائومی هنوز اعلام نکرده کدام برنامه‌ها از این فناوری استفاده می‌کنند، اما ما تصور می‌کنیم که بازی‌ها و برنامه‌های تناسب اندام در این میان خواهند بود. طبق اطلاعات و تصاویری که تاکنون منتشر شده Mi TV 6 در حال تبدیل شدن به یک تلویزیون هوشمند واقعا چشمگیر است. تاکنون مشخص شده است که این تلویزیون دارای صدای فراگیر ۴.۲.۲ با صدای فضایی،‌ بلندگوهای ۱۰۰ وات داخلی، وای فای ۶، دو درگاه اچ دی ام آی ۲.۱، فناوری AMD FreeSync پریمیوم برای تاخیر بسیار کم در هنگام بازی و همچنین گواهی «طراحی شده برای Xbox» خواهد بود.

علاوه بر این‌ها، شیائومی تایید کرد که تلویزیون می تی ۶ از فناوری QLED Quantun Dot برای نمایش تصویر استفاده می‌کند و دارای قابلیت دالبی ویژن IQ است. این ویژگی به تلویزیون اجازه می‌دهد که به طور خودکار با نور محیط تنظیم شود. تلویزیون پرچمدار شیائومی Mi TV 6 قرار است در روز ۲۸ ژوئن یعنی دو روز دیگر در چین رونمایی شود. در حال حاضر هنوز مشخص نشده که آیا شیائومی برنامه‌ای برای عرضه این تلویزیون در بازارهای دیگر و خارج از کشور چین نیز دارد یا خیر.

source

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم