تلویزیون سامسونگ مدل TU8500

تلویزیون های سامسونگ با قابلیت‌های پیشرفته خود می‌توانند به کاربران تجربه بصری لذت ‌بخش و فوق‌العاده‌ای ارائه دهند و یک گزینه عالی برای مشتریان باشند.

شکل – تلویزیون سامسونگ مدل TU8500

تلویزیون سامسونگ مدل TU8500 تجربه بصری لذت ‌بخش و فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد.

ورود به سال جدید و آغاز فصل تازه بهانه‌ خوبی است تا تغییراتی را در زندگی خود اعمال کنیم. یکی از این تغییرات می‌تواند ارتقا و بهبود لوازم خانه مثل تلویزیون باشد. در روزهایی که تعطیلات دو هفته‌ای عید را پیش رو داریم و ساعت‌های بیشتری را در خانه هستیم، جعبه جادویی بهترین و اصلی‌ترین سرگرمی خانواده‌ها خواهد بود. تماشای فیلم‌ و سریال، انجام بازی‌های ویدئویی، تماشای مسابقات ورزشی و… بخشی از سرگرمی‌هایی است که به وسیله تلویزیون فراهم می‌شود.

اما برای این که بتوانیم از این سرگرمی‌ها و برنامه‌ها به بالاترین شکل ممکن لذت ببریم، لازم است تا تلویزیونی با قابلیت‌های جدید و پیشرفته داشته باشیم. تلویزیونی که بتواند فیلم‌ها و سریال‌ها را با کیفیت سینمایی پخش کند، ویدئوی بازی‌ها را بدون لرزش و نقص پردازش کند، هیجان تماشای مسابقات ورزشی را افزایش دهد و با کمک هوش مصنوعی بهترین محتواها را هم در اختیار ما بگذارد

تلویزیون های سری پرمیوم UHD یا PUHD سامسونگ مانند تلویزین‌های اولترا اچ دی از صفحه نمایشی با رزولوشن ۴K بهره می‌برند اما نقطه تمایز این سری از تلویزیون‌ها به فناوری HDR و بیشینه روشنایی بالای این مدل‌ها برمی‌گردد. تلویزیون TU8500سامسونگ یکی از مدل‌های سری PUHD این شرکت به شمار می‌رود که به فناوری HDR10+ مجهز است. HDR10+ در واقع نسل آینده فناوری‌های اصلی در خلق تصاویری با کیفیت فوق بالا در تلویزیون محسوب می‌شود که باعث می‌شود تا بیننده تصاویر را دقیقا با همان کیفیت موردنظر تولیدکنندگان فیلم مشاهده کند. به لطف پشتیبانی از این فناوری در تلویزیون TU8500 صحنه‌های روشن را روشن‌تر و صحنه‌های تاریک‌ را تاریک‌تر نمایش داده و حس واقعی بودن تصاویر تقویت می‌شود.

تلویزیون سامسونگ مدل TU8500

این تلویزیون بالارده سامسونگ مجهز به صفحه نمایش کریستال پویا (dynamic crystal display) است که می‎تواند شفافیت و تفکیک رنگ‌ها را با قدرت زیاد در همه صحنه‌‎ها انجام دهد. وضوح تصویر ۴K، طراحی مینیمال بدون مرز، پردازنده ۴K کریستال، ارتقادهنده بازی و… از دیگر قابلیت‌های تلویزیون TU8500 سامسونگ است.

تلویزیون‌ TU8500 مانند نسل جدید تلویزیون های سامسونگ از دو قابلیت Tap View و Multi View بهره می‌برد. در قابلیت Tap View کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن SmartThings، نمایشگر تلفن همراه خود را بر روی تلویزیون نمایش دهند. پس از آن به کمک قابلیت Multi View امکانات زیادی از جمله تقسیم صفحات و مشاهده چندین نوع محتوا به صورت همزمان در اختیار بینندگان تلویزیون قرار می‌گیرد. با قابلیت Multi View شما می‌توانید اندازه‌های هر دو صفحه را متناسب با ترجیح و علاقه خودتان تنظیم کنید.

این سری از تلویزیون های سامسونگ همچنین از الکسای شرکت آمازون، Google Assistant و بیکسبی پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند مواردی مثل روشن و خاموش کردن تلویزیون یا تغییر میزان صدا را با فرامین صوتی ساده انجام دهند. با پشتیبانی از اپلیکیشن AirPlay 2 کاربران می‌توانند محتواهای مورد نظر خود را از دستگاه‌های اپل در نمایشگر تلویزیون پخش کنند.

source

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم