تلویزیون JZ2000 پاناسونیک

شرکت پاناسونیک پیش از آغاز نمایشگاه CES 2021، به صورت رسمی از تلویزیون JZ2000 رونمایی کرد که با هدف جذب علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی طراحی شده است.

شکل - تلویزیون JZ2000 پاناسونیک

تلویزیون JZ2000 پاناسونیک نیازهای بازی دوستان را برطرف می‌کند

شرکت پاناسونیک پیش از آغاز نمایشگاه CES 2021، به صورت رسمی از تلویزیون JZ2000 رونمایی کرد که با هدف جذب علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی طراحی شده است.

تلویزیون JZ2000 قرار است پرچمدار محصولات پاناسونیک در سال ۲۰۲۱ باشد و تا اینجا امیدوار کننده و جذاب به نظر می‌رسد.

پاناسونیک چگونه می‌تواند در این بازار شلوغ تلویزیون خودنمایی کند؟ ظاهرا با تحت تاثیر قرار دادن صاحبان کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس. این شرکت بزرگ، از تلویزیون JZ2000 پرده برداشت که از هوش مصنوعی HCX Pro استفاده می‌کند. این تکنولوژی هوش مصنوعی نه تنها به بهبود کیفیت تصویر آن کمک خواهد کرد بلکه در زمینه بازی‌ها نیز نقش مهمی ایفا می‌کند.


تلویزیون JZ2000 مخصوص بازی دوستان معرفی شد

این تلویزیون ۴K قرار است کمترین تاخیر (Latency) را در میان مدل‌های OLED بازار داشته باشد. این مسئله ناشی از سفارشی ‌سازی‌هایی است که توسط خود شرکت سازنده انجام شده و صرفا به خاطر پنل آن نیست.

ویژگی گیم مُد اکستریم (Game Mode Extreme)، باعث کاهش لگ شده و تصاویر را بهینه سازی می‌کند. پشتیبانی این تی وی از HDMI 2.1 و نرخ تازه سازی متغیر نیز اتفاق خوبی است که کمک می‌کند تا بالاترین نرخ ممکن را بگیرید. معمولا استفاده از تلویزیون‌ها به عنوان مانیتور رایانه توصیه نمی‌شود اما JZ2000 یک استثنا است و به راحتی می‌تواند تصویر کامپیوتر را بدون تاخیر اجرا کند.

پاناسونیک اخیرا تصمیم گرفته تا مسیر مشابه سونی را در پیش بگیرد و با کمک هوش مصنوعی، کیفیت تصاویر را بهتر کند. پردازنده HCX Pro AI می‌تواند محتوایی که تماشا می‌کنید را تشخیص داده و تصویر و صدای آن را به صورت خودکار تغییر دهد. با توجه به محل قرار گیری بلندگوهای تلویزیون و پشتیبانی آن از سیستم صدای دالبی اتموس (Dolby Atmos)، این هوش مصنوعی می‌تواند علاوه بر تصاویر با کیفیت، تجربه صوتی شگفت انگیزی را هم ارائه دهد.

شرکت سازنده هنوز جزئیات کاملی از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون ارائه نداده اما گفته می‌شود که از تصویربرداری دامنه دینامیک بالا (HDR)، دالبی ویژن آی کیو (Dolby Vision IQ) و HDR10+ پشتیبانی کند. این تی وی از نظر نرم افزاری هم نسبت به مدل‌های قبلی شرکت، متفاوت خواهد بود و دسترسی سریع‌تری به بخش‌های مختلف منو دارید.

پاناسونیک به زودی اطلاعات تکمیلی در رابطه با قیمت و تاریخ عرضه را اعلام خواهد کرد اما تا اینجا تایید شده که تلویزیون مذکور در دو مدل ۵۵ اینچی و ۶۵ اینچی وارد بازار می‌شود.

source

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم