تلویزیون هوشمند آنر X1

برند Honor که از سال قبل وارد صنعت اسمارت تی وی شده بود، حالا تلویزیون هوشمند آنر X1 را معرفی کرده است. آنر ایکس ۱ می‌تواند به رقیب جدی محصولات شیائومی تبدیل شود.

شکل- تلویزیون هوشمند آنر X1

تلویزیون هوشمند آنر X1 در سه سایز مختلف با وضوح ۴K معرفی شد.

برند Honor که از سال قبل وارد صنعت اسمارت تی وی شده بود، حالا تلویزیون هوشمند آنر X1 را معرفی کرده است. آHonor ایکس ۱ می‌تواند به رقیب جدی محصولات شیائومی تبدیل شود.
این تلویزیون هوشمند که در سه سایز ۵۰ اینچ، ۵۵ اینچ و ۶۵ اینچ معرفی شده، از پنل کم حاشیه ۴K UHD با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۴ درصد برخوردار است. طراحی الگودار و یک لوگوی بزرگ نیز در پشت دستگاه دیده می‌شود.

قابلیت‌های صوتی و تصویری ارتقایافته‌ای هم در آنر ایکس ۱ وجود دارد. در بخش تصویر، می‌توانیم به پشتیبانی ۹۲ درصدی از دامنه رنگ DCI-P3 و موتور کیفیت تصویر AI magic اشاره کنیم. این تلویزیون هوشمند به فناوری MEMC (تخمین و جبران حرکت) هم مجهز است که برای بالا بردن نرخ فریم و روان‌تر کردن حرکات کاربرد دارد.
در مقوله صوتی، باید گفت که آنر X1 چهار اسپیکر ۱۰ وات و دو حجره مستقل صوتی ۰.۵ لیتری دارد تا صدایی فراگیر در بالاترین سطح را به ارمغان بیاورد. اکولایزر ۳۱ باند و الگوریتم پردازش صوت Histen هواوی را نیز به موارد ذکر شده اضافه کنید.

تلویزیون هوشمند آنر X1

چیپ Honghu 818 را باید مغز متفکر این تلویزیون هوشمند بدانیم که پردازنده چهار هسته‌ای‌ ۱.۵ گیگاهرتز دارد و از توانایی بالایی برای دیکدینگ ویدیوهای ۴K و ۸K برخوردار است. هر سه مدل در نسخه‌ای با ۲ گیگ رم و ۱۶ گیگ حافظه داخلی عرضه می‌شوند؛ اما شاید در آینده نسخه‌های دیگری هم موجود شوند.
قیمت تلویزیون :

پیش‌فروش این سری از تلویزیون های هوشمند در چین آغاز شده و تاریخ عرضه محصولات، ۵ خرداد خواهد بود. قیمت مدل‌های ۶۵ و ۵۵ اینچی، به ترتیب معادل ۳۰۰ و ۴۲۵ یورو است. بهای مدل ۵۰ اینچی هنوز اعلام نشده؛ اما ظاهرا بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ یورو قیمت دارد.

source

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم